جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

الهه تاج زاده هستم، کارشناس رشته مدیریت بازرگانی و کارشناس ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات.در زمینه های مدیریت، بازرگانی، مارکتینگ، تبلیغات، ارتباط با مشتریان، تحلیل بازار، ترجمه تخصصی متون مدیریت و تدریس زبان انگلیسی فعالیت می کنم.
تصمیم دارم در این وبلاگ، تمامی فایل های درسی و غیر درسی، تجربیات و دانسته های خودم رو در اختیار دوستان علاقه مند در این زمینه قراردهم.

نویسندگان

چرا تبلیغات اینترنتی؟!

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۱۴ ب.ظ

اینترنت خیلی زود جای خود را در بین رسانه های عمومی باز کرد . ماهیت اینترنت به شکلی است که هر شخصی را با هرنوع سلیقه و سطح علمی در خود جای می دهد. اگر کمی به پیرامون خود دقیق شوید می بینید آحاد مردم از قشر های مختلف جامعه ؛ به نوعی با اینترنت سر و کار دارند . جدای از جایگاه آن شخص در جامعه و بدور از دسته بندی های رایج در دنیای حقیقی ؛ دنیای مجازی محفلی است برای هر فرد با هر سن ، هر نگرش ، هر سلیقه و باهرسطح تحصیلات.

تبلیغات در اینترنت مزایای بی شماری دارد که خلاصه وار برخی از آنها را مرور می کنیم :


1-ارزان است
هزینه تبلیغات در اینترنت را با هیچ رسانه دیگری نمیتوان مقایسه کرد مقدار فضایی که برای اطلاع رسانی در اختیار شماست و تعداد بیننده بالایی که آنرا مطالعه می کند ، به نسبت هزینه های آن بسیار ناچیز است. در نظر بگیرید اگر بخواهید فضایی حدود یک صفحه A4 در یکی از نشریات آگهی بدهید چه میزان باید هزینه کنید ؟ این مقدار اطلاعات را در چند ثانیه میتوانید از تلویزیون پخش کنید؟ هزینه تخصیص یک بیلبورد به تبلیغات شما چه قدر است ؟ این هزینه را تقسیم بر تعداد بینندگان آگهی کرده تا به ارزان بودن تبلیغات اینترنتی پی ببرید.

2-فراگیر است
به نظرتان در کدام نشریه یا شبکه می توان تبلیغاتی را انجام داد تا مخاطبین متفاوتی داشته باشد ؟ روزنامه های ورزشی ، سیاسی ، علمی و . کدام شبکه و چه ساعتی را برای پخش تیزر تلویزیونی خود بر می گزینید . در هر صورت تعداد زیادی از بینندگان و یا در حقیقت مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید ولی همان گونه که ذکر شد اینترنت اینگونه نیست و سلایق و اشخاص مختلفی را در بر می گیرد .

3-ماندگار است
در دیگر رسانه ها شما فقط یک بار ( و یا به تعداد خریداری شده و در یک روز و یا به تعداد روزهای رزرو شده ) دیده می شوید ولی در اینترنت اینگونه نیست . سایت شما همه روزه میتواند دیده شود . ایمیل تبلیغاتی شما گاهی بسته به نوع و چگونگی تبلیغات ، ماه ها و حتی سالها باقی می ماند .

4-هوشمند است
در اینترنت می توانید بلافاصله بازخورد تبلیغات خود را ببینید . کاربران را به عضویت در سایت تان دعوت کنید . آمار دقیق بازدید کنندگان را بدست آورید. مشخصات بازدید کنندگان را ثبت کنید و . همه این ها در صرفه جویی در وقت و هزینه شما برای تبلیغات بسیار مناسب است .

5- شبانه روزی است
چه نیرو و زمانی را صرف جواب گویی و معرفی محصولاتتان به مشتریان می کنید چند ساعت از شبانه روز می توانید این کار را انجام دهید . ولی سایت شما می تواند در تمام طول شبانه روز پذیرای مشتریان و بازدید کنندگان شما باشد. اطلاعات دقیقی به آنها بدهد و نظرات آنها را ثبت کند . مشتریان به راحتی و بدون هیچ مزاحمتی برای شما ، جواب سئوالات خود را گرفته و انتخاب خودرا انجام دهند .

6- قابل تغییر است
هرگاه که مایل بودید می توانید اطلاعات سایت ، ایمیل های تبلیغاتی و بنر های خود را تغییر دهید . مواردی همچون تغییرات قیمت ، آدرس ، تلفن و هیچ رسانه دیگری تا این اندازه انعطاف پذیر نیست 
.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۸/۱۱
  • ۲۵۱ نمایش
  • الهه تاج زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی