جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

الهه تاج زاده هستم، کارشناس رشته مدیریت بازرگانی و کارشناس ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات.در زمینه های مدیریت، بازرگانی، مارکتینگ، تبلیغات، ارتباط با مشتریان، تحلیل بازار، ترجمه تخصصی متون مدیریت و تدریس زبان انگلیسی فعالیت می کنم.
تصمیم دارم در این وبلاگ، تمامی فایل های درسی و غیر درسی، تجربیات و دانسته های خودم رو در اختیار دوستان علاقه مند در این زمینه قراردهم.

نویسندگان

مهارتهای ضروری مدیریت منابع انسانی چیست؟

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ

۹ مهارت ضروری مدیریت منابع انسانی! شما چندتا از آنها را دارید؟


اولین مهارت کلیدی: سازماندهی.

مدیریت منابع انسانی، نیاز به یک رویکرد منظم دارد. فایل های سازمان یافته، مهارت های مدیریت زمان قوی و بهره وری شخصی، کلید اثربخشی منابع انسانی می باشند.

دومین مهارت کلیدی: عملکرد چند وظیفه ای.

 مشغول جذب، نگهداری، ارزیابی و آموزش منابع انسانی سازمان باشد و در مجموع می بایست به عنوان یک میزبان، از سایر وظایف آگاه باشد.


سومین مهارت کلیدی: قدرت برخورد با منطقه خاکستری .

در این مواقع او می بایست کمی تأمل کند و با بهترین اطلاعات در دسترس و مشورت گرفتن از همکاران و سایر کارشناسان مجموعه در این خصوص عمل کند.

چهارمین مهارت کلیدی: مذاکره.

برای رسیدن به یک پایانِ خوش در مواجه با دیدگاه، نیازمندِ مذاکره هوشیارانه هستید و این آسان بدست نخواهد آمد.

پنجمین مهارت کلیدی: ارتباطات.

متخصصان منابع انسانی می بایست هنر برقراری ارتباط با مدیران ارشد، مدیران میانی، کارکنان، پرسنل عادی و … را در همه سطوح دارا باشند و به نحوِ مطلوبی مدیریت کنند.

هفتمین مهارت کلیدی: تمرکز دوگانه.

کارکنان از یک متخصص منابع انسانی انتظار حمایت از نگرانی های خود را دارند و در عین حال شما وظیفه اجرا به سیاست های مدیریت ارشد را دارید.

هشتمین مهارت کلیدی: مدیریت تعارض و حل مسئله.

 همه همیشه با هم همراهی نمی کنند. برای بهره وری بالا نیاز است که افراد در سایه همکاری مؤدبانه و در چارچوب فرهنگ و ارزش های سازمان فعالیت کنند.

نهمین مهارت کلیدی: مدیریت تغییر.

شرکت ها و سازمان ها ثابت هستند و این افرادند که در حال تغییرند. از یک مدیر منابع انسانی این انتظار می رود که تغییرات را به نحوِ مطلوبی مدیریت و ساماندهی کند.


منبع : کانال ای سمینار

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۱/۱۷
  • ۴۴۸ نمایش
  • الهه تاج زاده

نظرات (۱)

با عرض سلام و احترام

مطالب  وبلاگتان بسیار عالی و مورد پسند بود.گروه مدرسین پایتخت کلیه ی سوالات امتحانی مدارس،کنکور،دانشگاه های دولتی و آزاد را به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده و توسط متخصصین فعال کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه های برتر کشور در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.در ضمن باعث افتخار ماست که   لینک سایت گروه مدرسین پایتخت را در وبلاگتان ببینیم.

با سپاس فراوان

گروه مدرسین پایتخت.

پاسخ:
باسلام و احترام
بسیار ممنونم از شما.این وبلاگ هم بصورت رایگان سوالات و مطالب مورد نیاز دانشجویان رو در اختیار آنها قرار می دهد.درصورتی که مایل باشید تبادل لینک داشته باشیم.
شاد باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی