جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

الهه تاج زاده هستم، کارشناس رشته مدیریت بازرگانی و کارشناس ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات.در زمینه های مدیریت، بازرگانی، مارکتینگ، تبلیغات، ارتباط با مشتریان، تحلیل بازار، ترجمه تخصصی متون مدیریت و تدریس زبان انگلیسی فعالیت می کنم.
تصمیم دارم در این وبلاگ، تمامی فایل های درسی و غیر درسی، تجربیات و دانسته های خودم رو در اختیار دوستان علاقه مند در این زمینه قراردهم.

نویسندگان

4استراتژِی فروش مهم

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۰۶ ب.ظ

4 استراتژی ثابت شده برای افزایش فروش محصولاتتان

ü      روی حفظ مشتری در تمام طول زندگی تمرکز کنید :

«مشتری اولین بار، مشتری همیشگی»

وقتی مشتری محصول شما را خریداری کرد، این نباید پایان ارتباط شما با آن‌ها باشد. بر حفظ ارتباط محکم با مشتریان خود تمرکز کنید. این می‌تواند باعث ایجاد اعتماد شود و ارزشی را به محصولتان اضافه کند.


ü      چیزی بسیار عالی را به رایگان در اختیار مشتری خود قرار دهید:

 اگر به مشتری ایده‌آل خود پیش زمینه‌ای برای امتحان کردن بدهید، این احتمال بسیار قویی است که آنان محصولتان را خریداری کنند. فیلمی کوتاه از کارکرد محصولتان بسازید و آن را با زمینه عالی به رایگان ارائه دهید و مشتری خود را برای آنچه که در راه است، هیجان زده کنید.

ü      اخبار داخلی هیجان‌انگیز خود را در اختیار مشتریان قرار دهید :

اگر قصد دارید که به زودی محصول خود را به حراج بگذارید، به مشتریان خود اطلاع دهید. آن‌ها از شنیدن آن خوشحال می‌شوند و این کار باعث ایجاد اعتماد در آن‌ها می‌شود. حتی ممکن است به دلیل این کار بیشتر خرید کنند.

ü      پیام فروشتان باید روشن و واضح باشد:

یک یا دو مزیت محصول خود را انتخاب کنید و آن را در تیتر فروش خود بگذارید. به دقت برای مشتریان خود توضیح دهید که محصولتان قرار است چه کاری برای آنان انجام دهد. خاص باشید. اگر محصولتان مزایای متعددی دارد، پیام فروش خود را مخصوص مشتریان مختلفی که آن مزایا به آن‌ها مربوط می‌شود آماده کنید.


منبع: کانال ای سمنیار

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۱/۱۷
  • ۲۷۸ نمایش
  • الهه تاج زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی