جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

الهه تاج زاده هستم، کارشناس رشته مدیریت بازرگانی و کارشناس ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات.در زمینه های مدیریت، بازرگانی، مارکتینگ، تبلیغات، ارتباط با مشتریان، تحلیل بازار، ترجمه تخصصی متون مدیریت و تدریس زبان انگلیسی فعالیت می کنم.
تصمیم دارم در این وبلاگ، تمامی فایل های درسی و غیر درسی، تجربیات و دانسته های خودم رو در اختیار دوستان علاقه مند در این زمینه قراردهم.

نویسندگان

مقایسه “سهم از بازار” در مقابل “سهم خرید مشتری”، از موضوعات جدید و کاربردی بازاریابی است. سهم از بازار Market Share بیان می‌کند که چند درصد محصولات فروخته شده در بازار، مربوط به شرکت شماست ولی سهم خرید مشتری  Share of Wallet ، نشان می‌دهد که شما چه بخشی از سبد خرید هر مشتری در آن محصول را به خود اختصاص داده‌اید.سهم خرید مشتری با میزان وفاداری او به برند و محصول، رابطه مستقیم دارد. مشتری ممکن است از برند شما راضی باشد و محصول‌تان را با خوشحالی به دیگران پیشنهاد بدهد؛ در این صورت سهم شما از خرید این مشتری، چیزی حدود ۱۰۰% است، بدین معنی که مشتری در موقع نیاز به محصول، بدون این که به برند دیگری فکر کند، مسقیما محصول شما را خریداری می‌کند. حالا هر چقدر مشتری در هنگام خرید به گزینه‌های دیگر فکر کند و یا در کنار محصول شما، محصولات رقبایتان را خریداری نماید، سهم شما از این مشتری پایین‌تر می‌آید.این شاخص نشان می‌دهد که چگونه مشتری پول خود را بین شما و رقبایتان تقسیم‌ می‌کند. افزایش سهم از مشتریان باعث می‌شود که آن‌ها مشتریان جدید برایتان معرفی کنند و سهم از بازار شما را هم افزایش دهند.

منبع : گروه مدیریت ارتباط با مشتری

  • الهه تاج زاده

نظرات (۱)

  • هادی بدیعی
  • با سلام و تشکر از مطالب بسیار  و مفیدتون
    پاسخ:
    ممنونم از شما دوست عزیز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی