جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

الهه تاج زاده هستم، کارشناس رشته مدیریت بازرگانی و کارشناس ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات.در زمینه های مدیریت، بازرگانی، مارکتینگ، تبلیغات، ارتباط با مشتریان، تحلیل بازار، ترجمه تخصصی متون مدیریت و تدریس زبان انگلیسی فعالیت می کنم.
تصمیم دارم در این وبلاگ، تمامی فایل های درسی و غیر درسی، تجربیات و دانسته های خودم رو در اختیار دوستان علاقه مند در این زمینه قراردهم.

نویسندگان

مذاکره برای خرید لپ تاپ- مطالعه موردی

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۱۸ ب.ظ

*خریدار:سلام خسته نباشید.قیمت لپ تاپ مشکی رنگ پشت ویترین چقدر هست؟

**فروشنده:قابلی نداره خانم. اون مارکش Dell هست و قیمت آن 000/470/1 تومنه.اگه راجع به امکاناتش سوالی هست میتونم توضیح بدم

*خریدار:بله.اگه ممکنه توضیح بدین.لپ تاپ دیگه پشت ویترین با مارک فوجیت سو هم هست.اون چطور؟

**فروشنده:بله .اگه خواستین رنگ مشکی و آبی هم داره.بیشترین استفاده شما در چه موردیه؟


*خریدار:بیشتر با اینترنت و نقشه کشی سروکار دارم

**فروشنده:پس باید از گرافیک بالایی استفاده کنین.Dell گرافیک 2گیگ و RAM  اون 8 گیگ هست.اگه خواستین


*خریدار:آیا قابل ارتقاء هم هست؟

**فروشنده:فقط RAMقابل ارتقاء هست.


*خریدار:به نظر شما کدام بهتره و کدام رو پیشنهاد میکنین؟هرکدام برای چه شرکتی هستن؟کدوم ضمانت نامه دارن؟کدوم بهتره تا من تهیه کنم؟

**فروشنده:فوجیت سو با ضمانت نامه بهین و محصول مشترک آلمان  و ژاپن هست و فوجیت سویی که ما داریم اصل هست ولی فوجیت سو های داخل بازار متفرقه هست و ممکن هم هست چینی با قیمت کمتری باشند.ولی من 100% تضمینی به شما میدم.یک سال گارانتی هم داره و برای گارانتی بیشتر مثلا یک سال و 6 ماه مبلغ اضافه تری باید پرداخت کنین.شما زمینه کاریتون اینترنت و نقشه کشی هست که من RAM بالا رو پیشنهاد میدم.


*خریدار:فوجیت سو تخفیف هم داره؟

**فروشنده:شما بپسند من درخدمتم.


*خریدار:وقتی شما میگین برای کار من خوبه من میپسندم و به حرف شما و خودشما اعتماد میکنم و همون رو انتخاب میکنم.

**فروشنده:بقیه امکاناتشو میخواهین بدونین. CPU5هسته ای و RAM8گیگ و گرافیک 2گیگ و هارد 320.اگه هارد بیشتری هم بخواهین مشکلی نداره.هارد اکسترنال هم داریم.


*خریدار:قیمت هارد اکسترنال چقدر هست؟CPU 7هسته ای چقدر هزینه میبره؟

**فروشنده:هارد اکسترنال یک ترابه قیمت 90000 تومن میدم که البته خرید قبل من هست.


*خریدار:این CPUاگه روی همین لپ تاپ نصب بشه چطور؟

**فروشنده:من خودم CPU 7هسته ای ندارم ولی باید از شرکت بپرسم فک کنم حدودا 300000تومن به بالا باشه.


*خریدار:گارانتی چطور؟

**فروشنده:فوجیت سو با گارانتی بهین هست.در مورد RAM وCPU و سوختگی و هرمشکلی که باشه گارانتی داره.به شرکت ارسال میشه  و حدود 4 یا 5 روزه تحویل مشتری میشه.


*خریدار:چند ماهه؟

**فروشنده:یکساله هست که اگه بیتشر بخواهین باید مبلغ بیشتری بپردازین


*خریدار:Windows  داره یا باید هزینه ای کنم و نصب بشه؟

**فروشنده:براتون Windows 7نصب میکنم .


*خریدار:در سایر موارد که به توافق رسیدیم سرقیمت هم به توافق برسیم

**فروشنده:شما بپسند قیمت مشکلی نداره.ما نمایندگی داریم و قیمت های ما از همه جا مناسب تره.مدل های چینی هم با قیمت کمتر در بازار هست


*خریدار:چک هم قبول میکنین؟قسطی هم میشه پرداخت کرد؟

**فروشنده:الان با این شرایط بازار فعلی کمتر بازاری چک یا قسط قبول میکنه و قیمت ها به روز هست و من نمیتونم ریسک کنم.2هفته دیگه دلار گرون میشه قیمت ها رو بالا میبره و برام زیاد صرف نداره.الان شرمندم.اگه بازار به ثبات برسه میتونم ولی الان نه


*خریدار:الان درصدی تخفیف برام در نظر بگیرین

**فروشنده:من فقط میتونم یه مبلغ ناچیزی بعنوان شیرینی کم کنم


*خریدار:حالا چند درصد تخفیف میشه لحاظ کنین؟

**فروشنده:من میتونم یکسری نرم افزار روی همون Windows براتون نصب کنم.چون رشته شما نقشه کشی هست حتما به دردتون میخوره ولی قیمت را خیلی نمتونم کم کنم.میتونم بعنوان اشانتیون کیف بهتون بدم.درضمن هرمشکلی که در این مدت داشت من درخدمتم


*خریدار:من باید با رئیسم مشورت کنم چون لپ تاپ رو برای محل کارم میخوام.ممکنه کارت مغازه رو بدین؟

**فروشنده:اون جلو هست میتونین بردارین


*خریدار:ممنونم خدانگهدار

**فروشنده:خدانگهدار

ادامه دارد....

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۱۶
  • ۲۸۲ نمایش
  • الهه تاج زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی