جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

الهه تاج زاده هستم، کارشناس رشته مدیریت بازرگانی و کارشناس ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات.در زمینه های مدیریت، بازرگانی، مارکتینگ، تبلیغات، ارتباط با مشتریان، تحلیل بازار، ترجمه تخصصی متون مدیریت و تدریس زبان انگلیسی فعالیت می کنم.
تصمیم دارم در این وبلاگ، تمامی فایل های درسی و غیر درسی، تجربیات و دانسته های خودم رو در اختیار دوستان علاقه مند در این زمینه قراردهم.

نویسندگان

طرح پیشنهادی رضایت شغلی-مقاله

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ق.ظ

سلام و درود

مقاله پیوست شده در خصوص رضایت شغلی کارکنان و ارایه طرح هایی برای  بهبود آن می باشد.

چکیده:

رضایت شغلی یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت شغلی است.رضایت شغلی عاملی است که باعث افزایش کارایی و نیز احساس رضایت فردی می گردد. محققان، رضایت شغلی را از دیدگاه های گوناگونی تعریف و توجیه کرده اند.

گروهی معتقدند رضایت شغلـی به شدت با عوامل روانی ارتباط دارد . به عبارت دیگر، رضایت شغلی را در دو درجه اول از دیدگاه های روانی و خصوصیات فردی توجیه می نماید .  رضایت شغلی یعنی دوست داشتن وظایف مورد لزوم یک شغل ، شرایطی که در آن کار انجام می گیرد و پاداشی که برای آن دریافت می شود . شخص باید موارد خوب و بد شغلش را موازنه کند ، چنانچه خوبیها بر بدیها ، بچربد احتمال دارد که از کارش راضی باشد. موفقیت در گروی نیروی انسانی آگاه، دلسوز و همدلی است که به کار خود علاقمند باشد و با انگیزه و پویایی لازم به کار بپردازد.


دریافت
حجم: 191 کیلوبایت

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۲۴
  • ۴۹۰ نمایش
  • الهه تاج زاده

نظرات (۱)

very valuable,oh really
پاسخ:
Thanks
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی