جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

الهه تاج زاده هستم، کارشناس رشته مدیریت بازرگانی و کارشناس ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات.در زمینه های مدیریت، بازرگانی، مارکتینگ، تبلیغات، ارتباط با مشتریان، تحلیل بازار، ترجمه تخصصی متون مدیریت و تدریس زبان انگلیسی فعالیت می کنم.
تصمیم دارم در این وبلاگ، تمامی فایل های درسی و غیر درسی، تجربیات و دانسته های خودم رو در اختیار دوستان علاقه مند در این زمینه قراردهم.

نویسندگان

روش‌های تولید محتوا توسط کاربران چیست؟

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۵۴ ب.ظ

تولید محتوا توسط کاربران و افزودن آن به وب‌سایت (مانند درج دیدگاه، ارسال تصویر، امتیازدهی و…) هم برای بهبود رتبه‌ سایت در موتورهای جستجو خوب است، هم اعتماد و رابطه شما و مشتریان را بهتر می‌کند. اما چه کنیم که کاربران برای ما محتوا تولید کنند و چگونه از این محتوا استفاده کنیم؟

  • از مشتریان بخواهید که پیام بگذارند، امتیاز بدهند، عکس و ویدئو بفرستند.

وقتی مشتری از شما خدمتی دریافت می‌کند یا چیزی می‌خرد، برایش امکانی فراهم کنید که بتواند نظر یا بازخورد بدهد، امتیاز بدهد، فرمی پر و ارسال کند، تصویری از محصول خریداری‌شده در اینستاگرام شما بگذارد و

  •  به کارکنان فروش و خدمات بعد از فروش یادآوری کنید که از نظرات مشتریان غافل نشوند.

وقتی شما محصول خوبی می‌فروشید، امکان این که نظرات و بازخوردهای مثبت دریافت کنید، تلفن یا ایمیل و دیدگاه‌های تشکرآمیز داشته باشید زیاد می‌شود. کارکنان شما باید حتما گوش به زنگ باشند و در صورت دریافت چنین بازخوردهایی از مشتری، اجازه انتشار و استفاده بگیرند تا در جایی مانند نظرات مثبت وب‌سایت (testimonial) یا در توصیف محصول از دید مشتریان از آن استفاده شود.

  •  یک هشتگ (hashtag) اختصاصی تولید کنید و از آن در تبلیغات آنلاین خود استفاده نمایید.

هشتگ اختصاصی نه‌تنها ابزار موثری برای گسترش نام و برند شماست، بلکه به ردیابی نظرات مشتریان و مخاطبان شما در شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند.

  •  مسابقه برگزار کنید.

مردم از مسابقات خوب خوششان می‌آید. طراحی یک مسابقه خوب برای کاربران (مثلا ارسال یک عکس مناسب به صفحه اینستاگرام شرکت شما با موضوعی مشخص) می‌تواند بازخوردهای زیادی برای شما ایجاد کند، ایده‌های تازه و متنوعی برای شما به ارمغان بیاورد، رابطه شما و مخاطبان را بهتر کند، آمار بازدید وب‌سایت را بالاتر ببرد و … اگر خلاقیت به خرج بدهید و امتیازدهی را نیز به عهده کاربران بگذارید، هرکسی برای به دست آوردن لایک بیشتر، از دوستان خود دعوت می‌کند که از اینستاگرام یا صفحه مسابقه‌ی وب‌سایت شما بازدید کنند و این چرخه مثبت ادامه خواهد یافت.

  •  به نظردهندگان فعال پاداش بدهید.

مشتری باید ببیند در قبال نظرات و بازخوردهایش تشویق می‌شود. چه با یک ایمیل تشکر ساده، چه با یک جایزه، چه با به اشتراک‌گذاری نظر کاربر چه با هدیه‌دادن یک کوپن تخفیف.

توصیه‌ مهم:

به هر شکلی که می‌خواهید نظر کاربر را جمع کنید (دیدگاه، امتیاز، ایمیل، عکس و …) ولی دقت کنید. نباید کاربر شما برای ارسال نظر و امتیازدادنش دچار زحمت شود. سادگی و سهولت بسیار مهم است.همچنین از روش‌های گوناگون جمع‌آوری نظرات استفاده کنید و متکی به یک روش خاص نباشید.

 ترجمه:علی اکبر کاویانی

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۲۹
  • ۴۶۶ نمایش
  • الهه تاج زاده

نظرات (۲)

 با سلام و عرض ادب
سر کار خانم بابت مطالبتون در تلگرام در گروه HRM  در مورد بحث فروش بی نهایت سپاسگزارم ،  لازم ی توضیح بدم بابت مراجعه به وبلاگ ،بنده در شرکت یاتاش  و شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در فیلد مدیریت استراتژی و توسعه بازار  و بینش و تعالی نیروی انسانی و شرکت راهکارهای همراه آرتین بصورت مشاوره توسعه کسب و کار فعالیت میکنم لذا اگر مطالب علمی و پژوهشی در مورد توسعه کسب کار ، توسعه بازار، در حوزه مواد غذایی در بازار داخل و خارج ، و حوزه فضای مجازی و در مورد تهدیدات ، فرصتهای فروش  در ایران اگر براتون مقدور بود برای بنده ارسال نمایید تشکر میکنم خط کاری بنده 09195301326 است شاید در گروه HRM مجال  انتقال نظر و پیشنهادات و بررسی نباشد و وقت دوستان  گرفته شود ، لذا  این همه فضولی رو بزارید بابت پژوهش و تحقیق ،  وبلاگتونم عالیست ،سالم باشید
پاسخ:
باسلام و درود برشما
ممنون از شما که وقت گذاشته و به بلاگ اینجانب سر میزنید.امیدوارم مطالب مطرح شده برای اهداف کاری شما مفید و موثر باشد.
تلاشم در جهت بیان موضوعات به روز در دنیا تجارت و کسب و کار هست.درخصوص موضوعات مطروحه هم به روی چشم سعی می کنم مطالب مفید رو جمع آوری کنم.
شاد و سربلند باشید
سلام , احترام
تولید محتوا یا خدمات  متنوع ارزش افزوده در شرکتهای مانند راهکارهای همراه آرتین یا کارینا و یا شرکت همکاران راه پویان همتا که زیر مجموعه اپراتورها داخلی میباشند بسیار سود اور و درامد زا میباشد و در حال حاضر بسیار فعالیت گسترده ای در حوزه در حال اجرا است و ....
ممنون از محتوا زیباتون استفاده شد 
پاسخ:
درود بر شما
بله درست می فرمایید.در دنیای امروزه با سرعت بالای رشد تکنولوژی و گسترش ارتباطات با مشتریان، تولید محتواهای کاربر پسند که باعث افزایش فروش شرکت شود دارای اهمیت فوق العاده بالایی است.
البته خدمات وس یا همان ارزش افزوده که مربوط به اپراتورها می باشد، کمی باعث واکنش مخاطبین به حذف آنهاو توجه نکردن به آنها می شود به این دلیل که بسیار فراگیر شده و باعث ازردگی خاطر دریافت کنندگان می شود.
ممنون از نظرات شما
شاد باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی