جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

الهه تاج زاده هستم، کارشناس رشته مدیریت بازرگانی و کارشناس ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات.در زمینه های مدیریت، بازرگانی، مارکتینگ، تبلیغات، ارتباط با مشتریان، تحلیل بازار، ترجمه تخصصی متون مدیریت و تدریس زبان انگلیسی فعالیت می کنم.
تصمیم دارم در این وبلاگ، تمامی فایل های درسی و غیر درسی، تجربیات و دانسته های خودم رو در اختیار دوستان علاقه مند در این زمینه قراردهم.

نویسندگان

مدیریت کلیه شبکه های اجتماعی با سایت بافر – buffer.com

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹ ق.ظ

مدیریت شبکه های اجتماعی برای شرکت ها و برندها و کسانی که به هر شکل به آن اهمیت میدهند ، بحثی بسیار حساس ، تخصصی و البته وقت گیر است . شاید دلخواه شما این باشد که چندین شبکه اجتماعی که در اختیار فعالیت های اقتصادی تان هست را به شکل مرتب و شبانه روزی مدیریت کنید.

بسیاری از شرکت ها پرسنلی مخصوص اداره شبکه های اجتماعی دارند ولی این نیروی انسانی محدودیت هایی دارد . زمان مشخصی را در شرکت حضور دارد و قطعا از تعطیلات و مرخصی هایی بهره میبرد که موجب برهم خوردن نظم در مطلب گذاری و ارسال پست در شبکه های اجتماعی میشود . 

بافر

تصور کنید کارمند مربوطه چهارشنبه بعدازظهر ۵ پست را به سرعت در شبکه های اجتماعی فیسبوک ،توییتر ،لینکدین و گوگل پلاس و … گذاشته ، تا شنبه صبح تعطیل باشد و همه شبکه ها غیر فعال . یا اینکه شما مایل هستید هر روز صبح ساعت ۱۰ برای دنبال کنندگانتان مطلب خاصی را ارسال کنید ولی با این شرایط قطعا امکان پذیر نیست و در بهترین حالت ( و با فرض حضور دائم و بی دردسر کارمندتان ) حتما با دقایقی اختلاف این اتفاق می افتد .

دربین شبکه های اجتماعی ، فیسبوک امکاناتی را برای زمانبندی پست ها دارد و از این بابت بین صاحبان مشاغل محبوبیت زیادی دارد ولی دیگر شبکه ها این امکانات را ندارند . به این منظور سایت های زیادی طراحی شده اند که به شما کمک شایانی میکنند نظیر سایت بافر. 

شما از طریق این سایت میتوانید پست های شبکه های اجتماعی فیسبوک ( شامل پیج ، پروفایل و گروه ) ، توییتر ، لینکدین (شامل پروفایل و پیج ) و گوگل پلاس ( پیج ) خود را مدیریت کنید . ضمن آنکه  در صورت تمایل  با پرداخت مبالغی به صورت ماهیانه ، میتوانید پروفایل گوگل پلاس و شبکه پینترست را نیز به مدیریت خود بیافزایید . شما میتوانید به راحتی برای هر کدام از پیج ها یا پروفایل های تان پست به اشتراک بگذارید و تعیین کنید که این پست در چه روزی و در چه ساعتی منتشر شود . میتوانید همین پستی که امروز ساعت ۶ بعد از ظهر در فیسبوک گذاشته اید را هفته آینده روز دوشنبه ، ساعت دو بعد از ظهر در لینکدین و چهارشنبه ده صبح در گوگل پلاس بگذارید .


این کار برای شما مزایای متعددی دارد:

  • فالوئر های مشترکتان را با پست های تکراری اذیت نمیکنید . به عنوان مثال در یک لحظه من در پنج شبکه اجتماعی شما ، یک مقاله را نمیخوانم .
  • میتوانید بهترین ساعات اشتراک گذاری پست در هر شبکه اجتماعی را لحاظ کنید و به جبر اینکه کارمند شما قرار است سه بعد از ظهر برود ، ساعت های خوب شبکه های اجتماعی را از دست ندهید.
  • مطالب قدیمیتان را همیشه در معرض دید قرار میدهید ، یک روز در فیسبوک و چند روز بعد در توییتر و غیره.
  • میتوانید تعیین کنید یک مطلب هر دوشنبه ساعت ۱۱ در فلان شبکه ها ارسال شود . مثلا میتوانید تخفیفات ثابت هفتگی در روزهای خاص را اطلاع رسانی کنید .
  • می توانید مدیریت وقت و انرژی پرسنل و خودتان را بیشتر در دست بگیرید . یک پرسنل میتواند در یک روز برای چند روز آینده را برنامه ریزی کرده و وقت آزاد و مفید بیشتری داشته باشد .
  • میتوانید در تمام طول شبانه روز ، شبکه های خود را فعال نگه داشته و اعتماد کاربران خود را بیشتر جلب کنید.

نکته مفید دیگر در سایت بافر ، پلاگین و افزونه ای است که بر روی مرور گر شما نصب میشود . از این به بعد حتی میتوانید اشتراک گذاری های خود را نیز برنامه ریزی کنید . مطلبی را در سایتی می بینید و میخواهید در توییتر منتشر کنید ولی احتمالا ۴ صبح است و خیلی از دنبال کننده هایتان آنرا نمی بینند، پس بهتر است هنگام اشتراک گذاری، برنامه زمانبندی آنرا مثلا برای ۹ صبح تنظیم کنید . به راحتی وبگردی کنید و هر صفحه که نظرتان را جلب کرد بر روی دکمه بافر در بالای مرور گر کلیک کنید و شبکه و ساعت مورد نظر را تعیین کنید و تمام .

داشتن تقویم برای برنامه ریزی های بهتر و دیدن پست هایی که قرار است در آینده ارسال شود و همینطور آمار و آنالیز پست ها و بازتاب اعمال کاربران مانند کلیک ، لایک و غیره نیز از امکانات مفید Buffer میباشد .

وقت آن رسیده که در مدیریت شبکه های اجتماعی خود تجدید نظری کرده و حرفه ای تر آنرا دنبال کنید.


منبع: http://farshidramezani.com/


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی