جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

الهه تاج زاده هستم، کارشناس رشته مدیریت بازرگانی و کارشناس ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات.در زمینه های مدیریت، بازرگانی، مارکتینگ، تبلیغات، ارتباط با مشتریان، تحلیل بازار، ترجمه تخصصی متون مدیریت و تدریس زبان انگلیسی فعالیت می کنم.
تصمیم دارم در این وبلاگ، تمامی فایل های درسی و غیر درسی، تجربیات و دانسته های خودم رو در اختیار دوستان علاقه مند در این زمینه قراردهم.

نویسندگان

۲۹ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

1)  مقایسه ی استرس شغلی در مدیران مدارس با منبع کنترل درونی- بیرونی:

منبع کنترل به عنوان یکی از ویژگی های شخصیتی ، بر بسیاری از جنبه های رفتاری

مدیران و کارکنان تاثیرگذار است .جامعه آماری مورد مطالعه کل مدیران مدارس در مقاطع مختلف شهرستان تربت جام و نمونه شامل 120 نفر 58 مرد و 62 زن ،که با روش نمونه گیری لایه ای- تصادفی انتخاب شدند .

  • الهه تاج زاده

در این مقاله، عواملی که در اثربخشی تبلیغات و پیام های تبلیغاتی تجاری موثر هستند از دیدگاه افراد و متخصصین حوزه تبلیغات بررسی و مقایسه می شوند.

ایام به کام


دریافت
حجم: 342 کیلوبایت

  • الهه تاج زاده

درس "هوش مصنوعی" یکی از دروس مهم برای رشته های کامپیوتر، آی تی و مدیریت آی تی می باشد.فایل ضمیمه شده بصورت خلاصه آن را بیان و تشریح می کند.

ایام به کام

هوش مصنوعی


دریافت
عنوان: هوش مصنوعی
حجم: 782 کیلوبایت

  • الهه تاج زاده

رشته مدیریت، هم در مقطع لیسانس هم در مقطع فوق لیسانس دارای درسی به نام آمار می باشد، در جزوه ای که پیوست شده، نکات مهمی که در این درس وجود دارد به همراه ذکرمثال به صورت کاملا روان ارایه شده است.

ایام به کام


دریافت
عنوان: آمار و کاربرد آن در مدیریت
حجم: 11.1 مگابایت

  • الهه تاج زاده

کتاب "چهارراه پولسازی"،در واقع در ادامه کتاب"پدر ثروتمند،پدر فقیر" نوشته شده ، برای افرادی مناسب هست که مایل هستند موقعیت خودشون رو تغییر بدهند، بویژه افرادی که کارمند سازمانی هستند و تمایل به حرکت به سمت کسب و کار خود را دارند.

وقتی 12ساله بودم، پدر ثروتمند داستان کوتاهی را برای من تعریف کرد که مرا بسوی کسب ثروتی هنگفت و استقلال مالی هدایت نمود.......


دریافت
عنوان: چهارراه پول سازی
حجم: 1.69 مگابایت

  • الهه تاج زاده

تبلیغات تجاری با هدف انتقال اطلاعات و تغییر در رفتار مخاطبان قصد دارد موجبات افزایش مصرف کالایی خاص را پدید آورد و یا باورهای مشخصی را درباره کالاها یا خدمات مرتبط با آن درجامعه رواج دهد. طبق آمارها، سالانه بیش از 400 میلیارد دلار در بخش تبلیغات صرف می شود. در ایران نیز بازار تبلیغات تجاری از روند رو به رشدی حکایت می کند به طوری که حجم سرمایه در گردش این بخش تا 500 میلیارد تومان برآورد شده است. چنین آمارهایی بیانگر این موضوع است که صاحبان سرمایه و تولید کنندگان برای حذف نشدن در رقابت با سایر رقبا به ناچار از ابزارباید تبلیغ استفاده کنند. ساز و کار شرایط اجتماعی که منجر به تأثیرگذاری این صنعت در جامعه می شود پر اهمیت جلوه می کند؛ لذا در این نوشتار سعی شده تا به تبلیغات از منظر اجتماعی نگریسته و بستری که جامعه مدرن جهت انگاره سازی مصرف در اختیار صنعت تبلیغات قرار می دهد، تحلیل شود.


  • الهه تاج زاده

 چگونه از اینستاگرام در کسب و کار خود استفاده کنیم؟

در حال حاضر شبکه اجتماعی اینستاگرام زیرساختی با بیشترین سرعت رشد در بین شبکه های اجتماعی است و به عنوان یک مالک کسب و کار ما نیاز داریم تا چگونگی فعالیت در این شبکه را در زمینه کسب و کار خود بخوبی درک کنیم. در این مقاله، با گذشتن از حاشیه ها و ارائه ۷ راهکار کاربردی و البته در ظاهر بی معنا شما را در منتفع شدن حداکثری از اینستاگرام در کسب و کار خودتان راهنمایی می کنم. لطفا در بخش نظرات بهترین نکات و ایده های خود را در این رابطه با ما شریک شوید! دوست دارم بدانم که شما از اینستاگرام چگونه استفاده می کنید و به چه موفقیت هایی رسیده اید !

اینستاگرام

  • الهه تاج زاده

استرس شغلی

۱۵
آبان

چکیده

استرس شغلی در سازمان ها یکی ازمشکلات جهانی است که با آغاز انقلاب صنعتی و رواج تولید انبوه و شکل گیری نهادهای دولتی و سازمان های گسترده مد نظر صاحب نظران مدیریت و روانشناسی قرار گرفته و مباحثی چون سلامتی، ارزش های انسانی، ایمنی، آرامش ، اضطراب،ناکامی ،سرخوردگی،بحران روحی و عدم احساس موفقیت و سکون حرفه ای مطرح شد.

مقدمه

با توجه به تحولات و دگرگونی های عصر حاضر که به تناسب توسعه علوم و فنون در زندگی فردی و اجتماعی رخ می نماید، روحیات انسان نیز به گونه‌ای است که با بروز تغییرات، خواه‌ و ناخواه د‌ر او استرس ایجاد‌ می‌شود‌. عده ای از صاحبنظران رفتار سازمانی، استرس را بیماری شایع قرن نامگذاری کرده اند. شاید هم به راستی دوران ما عصر استرس و فشارهای عصبی است، دوره ای که در آن هر انسانی بیش از هر زمان دیگری در معرض عوامل موجد استرس قرار گرفته و همواره به عنوان تهد‌ید‌ی برای سلامت روانی و جسمانی او به شمار می‌رود‌.

به همین دلیل در سال های اخیر، استفاده از مفهوم استرس در روانشناسی مدیریت و رفتار سازمانی (علاوه بر روانشناسی و پزشکی) نیز متداول گردیده و به سبب رایج بودن آن در زندگی اجتماعی افراد، بخشی از مباحث سازمانی به استرس اختصاص یافته است.

ارتقا بهداشت روانی محیط کار به عنوان یکی از مهمترین ابعاد توسعه و بهسازی منابع انسانی در سازمان ها (به عنوان عاملی برای شناخت عوامل استرس زا و ارائه راه حل های پیشگیرانه یا درمانگر) در چند دهه اخیر توجه محققان زیادی را به خود جلب کرده است.

  • الهه تاج زاده

برای نگارش پایان نامه، باید اصولی در مورد فونت متن، حاشیه متن، نحوه فهرست بندی، فاصله گذاری و مواردی دیگر رعایت شوند، که در فایل پیوست این توضیحات ارایه شده است.


دریافت
عنوان: ساختار نگارشی پایان نامه
حجم: 84.7 کیلوبایت

  • الهه تاج زاده

اطلاعات آماری:

eBizMBA Rank : 768

بازدید کننده در هر ماه :4650000

Compete Rank  : 104

Quantcast Rank : 490

Alexa Rank : 1709

Traffic Rank In US: 823

Site Linking In: 2166

3 month Global Alexa Traffic Rank: 3050

  • الهه تاج زاده