جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

الهه تاج زاده هستم، کارشناس رشته مدیریت بازرگانی و کارشناس ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات.در زمینه های مدیریت، بازرگانی، مارکتینگ، تبلیغات، ارتباط با مشتریان، تحلیل بازار، ترجمه تخصصی متون مدیریت و تدریس زبان انگلیسی فعالیت می کنم.
تصمیم دارم در این وبلاگ، تمامی فایل های درسی و غیر درسی، تجربیات و دانسته های خودم رو در اختیار دوستان علاقه مند در این زمینه قراردهم.

نویسندگان

تحلیل SWOT شرکت هارلی دیویدسون

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۴۶ ب.ظ


هارلی-دیویدسن   ( Harley-Davidson)نام تجاری نوعی موتورسیکلت است که در کشور آمریکا توسط شرکتی با همین عنوان تولید می‌گردد و در سال 1903 تاسیس شد.مرکز این شرکت در میلواکی در آمریکا است. سابقه موتور سیکلت‎های هارلی دیویدسون به سال ۱۹۰۳ برمی‎گردد. این شرکت تا سال ۱۹۶۰ تمام رقبای امریکایی خود در بازار را کنار زد و ۷۰ درصد بازار را در اختیار خود گرفت. در سال ۱۹۶۰ حدود ۴۰۰ هزار موتور سیکلت در ایالات متحده تولید کرد و درطول ۱۵سال بعد از جنگ جهانی دوم ۲۰۰هزار دستگاه نیز به آمار آن افزود .

نقاط قوت - Strengths:

ابداع و نوآوری، مشتریان وفادار، برند معتبر و قدرتمند، موقعیت مالی قدرتمند، محصولات با کیفیت بالا، محصولات منحصر به فرد، شبکه توزیع موجود، کاهش هزینه ها، بازار قوی، نرخ رشد بالا، قدمت و تجربه، مدیریت کارآمد، تنها برنده دارنده کارخانه تولید محصولات سنگین وزن، دارا بودن  70% از سهم بازار در تولید محصولات سنگین، ارتباط پایدار با تامین کنندگان

نقاط ضعف - Weaknesses:

قیمت بالا در مقایسه با سایر محصولات مشابه، هزینه های بالا، توزیع نامناسب، نداشتن تحقیقات بازاریابی دائمی، نداشتن سیاست مناسب برای جذب مشتریان جدید، نداشتن استراتژی های تبلیغاتی کافی، مشتریان محدود، عدم وجود تنوع در محصولات، تکنیک های بازاریابی ضعیف، از دست دادن سهم بازار بطور متناوب

فرصت ها - Opportunities:

محصولات و خدمات جدید، بازارهای جدید و فراتر از مرزهای داخلی، توسعه محصول و خدمات، ارائه محصولات منطبق بر بازارهای خارجی، رونق اقتصادی، سطح درآمد بالا با نرخ افزایش ثابت، گروه های جدید مشتری، تمایل بیشتر زنها و نوجوانان به استفاده از محصولات (درچرخه های جدید) ، درخواست محصولات در بازارهای خارجی در مقایسه با بازار داخلی، استفاده از محصولات (موتور) در مسابقات رالی

تهدیدها - Threats:

ظرفیت محدود و کمبود تامین کننده، افزایش سن خرید محصولات  به 42 سال، تغییر در قوانین محیطی و دولتی، افزایش استانداردهای بازار، خط تولید متنوع رقبا، شدت رقابت، تعداد رقبا، تغییرات خارجی(سیاست،مالیات و..)، هزینه پایین رقبا یا واردکنندگان، محصولات جایگزین، ورود رقبای قدرتمند ژاپنی، توسعه صنعت اتومبیل و خودرو سازی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۸/۱۰
  • ۱۹۳۸ نمایش
  • الهه تاج زاده

نظرات (۱)

very nice, lets telegram share
پاسخ:
Thanks a lot.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی