جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

الهه تاج زاده هستم، کارشناس رشته مدیریت بازرگانی و کارشناس ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات.در زمینه های مدیریت، بازرگانی، مارکتینگ، تبلیغات، ارتباط با مشتریان، تحلیل بازار، ترجمه تخصصی متون مدیریت و تدریس زبان انگلیسی فعالیت می کنم.
تصمیم دارم در این وبلاگ، تمامی فایل های درسی و غیر درسی، تجربیات و دانسته های خودم رو در اختیار دوستان علاقه مند در این زمینه قراردهم.

نویسندگان

۱۰۷ مطلب توسط «الهه تاج زاده» ثبت شده است

یک رئیس بد می‌تواند با در میان نگذاشتن بازخورد و راهنمایی‌هایی مرتبط با کارتان و یا اختصاص دادن امتیاز منفی به عملکرد شما، زندگی حرفه‌ای‌تان را تحت‌الشعاع قرار دهد.

اگر با انصاف باشیم، باید بگوییم اکثر رئیس‌های بد در واقع آدم‌های بدی نیستند،بلکه آدم‌هایی خوب در نقش‌هایی اشتباه‌اند. رئیستان چه آمار بگیر باشد و چه بدجنس، می‌توانید با این روش‌ها کنترلش کنید و سلامت عقلتان را حفظ کنید.

 

  • الهه تاج زاده

اشتیاق زیاد در محیط کار معمولاً به معنی تمایل و علاقه به کار و تلاش زیاد است. حتما با افرادی که شغل‌ جدید خود را با اشتیاق آغاز می‌کنند و بعد از مدتی انگیزه‌ خود را از دست می‌دهند مواجه شده اید. این موضوع بسیار رایج است و می‌تواند به مشکلات جدی برای مدیران بیانجامد، زیرا آن‌ها هستند که باید به اعضای بی‌انگیزه، بی‌تفاوت، بی‌میل به همکاری و بی‌حوصله‌ی تیمشان روحیه بدهند. نظارت نزدیک، سخنرانی‌های روحیه‌بخش، پاداش، تنبیه و انتقال، بخشی از اختیارات یک مدیر هستند. اما این استراتژی‌ها عموماا موفق نخواهند بود.

  • الهه تاج زاده

ماتریس تحلیلی SWOT تکنیک مفیدی است که با استفاده از آن می‌توانید نقاط قوت و نقاط ضعف خود را بهتر بشناسید، و از طرف دیگر، هم فرصت‌هایی را که پیش روی شما قرار دارند و هم تهدید‌هایی را که با آن‌ها مواجه خواهید شد، کشف کنید.ماتریس SWOT به شما کمک می‌کند مسیر زندگی حرفه‌ای خود را طوری توسعه دهید که از استعداد‌ها، توانایی‌ها و فرصت‌های خود بیشترین بهره را ببرید.همین ابزار تحلیلی وقتی در فضای کسب‌وکار مورد استفاده قرار می‌گیرد، به شما کمک می‌کند در بازاری که در آن مشغول کار هستید برای خود موقعیت مناسب و پایداری ایجاد کنید.

  • الهه تاج زاده

در این بخش، یک سری مفاهیم کلیدی مربوط به جستجو و موتورهای جستجوگر توضیح داده می شوند که دانستن آنها به درک مفاهیم سئو سایت کمک شایانی می کند:


Spider, Crawler, Robot

نرم افزاری است که کار جمع آوری اطلاعات از صفحات سایتهای مختلف را بر عهده دارد.


 فهرستDirectory

 نوعی از موتورهای جستجوگر که پایگاه داده آن توسط ویراستاران تکمیل می گردد و سایتها در گروههایی موضوعی دسته بندی می شوند.


 Keyword

 بــه واژه های مهم (کلیدی) هر صفحه گفته می شود. اما غالبا منظور کلماتی است که دوست داریم با آنها رتبه های مناسبی کسب کنیم.


 

  • الهه تاج زاده

دنیای وب منبع عظیمی از اطلاعات است که روزبه‌روز برحجم آن افزوده می‌شود. این در حالیست که تولد سایتهای جدید و گسترش سایتهای موجود نیز به طور فزاینده ای به این حجم اطلاعات می افزاید. امروزه چالش عمده اکثر کاربران، دستیابی به اطلاعات است. به عبارتی اگر کاربری دنبال موضوعی خاص باشد، کدام صفحه را باید بخواند؟ از میان این تعداد عظیم صفحات موجود، کدام صفحه نیاز او را برآورده می کند؟ 
اگر سایتی باشد که به کاربران در یافتن اطلاعات کمک کند، قطعا مورد توجه خواهد بود. خوشبختانه چنین سایتی وجود دارد و ما آنرا با نام موتور جستجوگر می شناسیم

  • الهه تاج زاده

بنا بر گفته روبرت توماس (Robert Thomas)، استاد بازاریابی دانشگاه جرج تاون، مهم‌ترین موضوع مرتبط به یک کسب‌وکار کوچک برای قرار دادن در طرح بازاریابی خودشان، درک بسیار روشن از مشتریان و رقبای خودشان است. اگرچه یک طرح بازاریابی می‌تواند رسمی یا غیررسمی باشد، حداقل این طرح توصیف می‌کند که مشتریان شما چه کسانی هستند، اطلاعات را از چه جایی به دست می‌آورند و شما چگونه می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. 

  • الهه تاج زاده

تبلیغات ویروسی عبارت است از پیامی که کانال ارتباطی آن خود مردم هستند و همانند ویروس از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود. این تبلیغ بیشتر در فضای مجازی و به‌واسطه ماهیت جذاب پیام اتفاق می‌افتد. البته ما در فضای واقعی نیز پیام ویروسی داریم ولی به خاطر مقاومت مردم در برابر انتقال پیام‌های تجاری، این پیام‌ها نمی‌توانند به یک تبلیغ تجاری ویروسی تبدیل شوند.



  • الهه تاج زاده

طبق تحقیقاتی که بر روی کاربران اینترنت و رفتارشناسی مخاطبان وب در دانشگاه‌های هامبورگ و هانوفر انجام شد، مشخص شد بیش از ۵۰% از کاربران اینترنت کمتر از ۱۰ ثانیه بر روی یک صفحه از وب باقی می‌مانند. همین موضوع منجر به ایجاد مفهوم جدید محتوای کوتاه یا  Micro Content در دنیای بازاریابی اینترنتی شد.


محتوا


در حقیقت بازاریابان محتوا و کپی رایترها بر آن شدند که بتوانند با محتوای کوتاه اما اثرگذار به جذب مخاطبان خود در مدت زمان کمتر از ۱۰ ثانیه بپردازند.مزایای این نوع از محتوا سرعت تولید بالا، درک بهتر، قابلیت به اشتراک گذاری بالا و در نهایت اثرگذاری بیشتر هست .

محتوای کوتاه انواع مختلفی مثل محتوای کوتاه متنی، اینفوگرافیک ها، محتوای عکسی، ویدئو و….دارند. تولید محتوای کوتاه به هیچ عنوان به معنای عدم اثربخشی محتوای بلند یا حذف مقالات آموزشی، ایبوک‌ها و … نیست بلکه باید از این نوع محتوا در کنار محتوای بلند به عنوان یک استراتژی محتوایی قدرتمند استفاده کرد.

همین مطلبی که در حال مطالعه آن هستید یک محتوای کوتاه یا Micro Content است.


منبع: امیرحسین کلهر

  • الهه تاج زاده

بدون مشتریانی که محصول یا خدمت شما را بخرند، شما هیچ پولی به دست نمی‌آورید. تقریباً هر تصمیمی که شما می‌گیرید – چیزی که می‌فروشید، قیمتی که برای آن تعیین می‌کنید، مکانی که در آن مستقر هستید، افرادی که استخدام می‌کنید – با این نیت است که حداکثر تعداد مشتریان احتمالی را به محل کسب‌وکارتان وارد کند .

برای اثربخش‌تر کردن این تصمیمات، بسیاری از کسب‌وکارها پرسونا‌ -persona   که همان شخصیت‌های خیالی که نمایانگر مشتریان فعلی یا احتمالی کسب‌وکار هستند را خلق می‌کنند تا با کمک آن بتوانند در راه‌اندازی، رشد و ارتقاء کسب‌وکار خود به درستی تصمیم بگیرند.

پرسونا1

  • الهه تاج زاده

مدیریت شبکه های اجتماعی برای شرکت ها و برندها و کسانی که به هر شکل به آن اهمیت میدهند ، بحثی بسیار حساس ، تخصصی و البته وقت گیر است . شاید دلخواه شما این باشد که چندین شبکه اجتماعی که در اختیار فعالیت های اقتصادی تان هست را به شکل مرتب و شبانه روزی مدیریت کنید.

بسیاری از شرکت ها پرسنلی مخصوص اداره شبکه های اجتماعی دارند ولی این نیروی انسانی محدودیت هایی دارد . زمان مشخصی را در شرکت حضور دارد و قطعا از تعطیلات و مرخصی هایی بهره میبرد که موجب برهم خوردن نظم در مطلب گذاری و ارسال پست در شبکه های اجتماعی میشود . 

بافر

  • الهه تاج زاده