جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

الهه تاج زاده هستم، کارشناس رشته مدیریت بازرگانی و کارشناس ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات.در زمینه های مدیریت، بازرگانی، مارکتینگ، تبلیغات، ارتباط با مشتریان، تحلیل بازار، ترجمه تخصصی متون مدیریت و تدریس زبان انگلیسی فعالیت می کنم.
تصمیم دارم در این وبلاگ، تمامی فایل های درسی و غیر درسی، تجربیات و دانسته های خودم رو در اختیار دوستان علاقه مند در این زمینه قراردهم.

نویسندگان

معیار های اولیه در انتخاب بازار هدف

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۳۹ ب.ظ

Target Market یا بازار هدف، گروه مشخصی از افرادهستند که شما برای فروش خدمات و کالاهای خود بر آنان تمرکز می کنید.

شما می بایست قبل از اینکه خدمات و کالاهای خود را به فروش برسانید، تصمیم بگیرید که مشتریان شما دقیقا چه کسانی هستند.در واقع تصمیم گیری در رابطه با بازار هدف، پایه و اساس بنیادی برای کسب و کار شما ایجاد می کند.

برای انتخاب بازار هدف، 10معیار اصلی برای شما مشخص شده است که در فایل پیوست بیان شده است.

ایام به کام


دریافت
عنوان: بازار هدف
حجم: 59.5 کیلوبایت

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۸/۰۹
  • ۲۷۹ نمایش
  • الهه تاج زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی