جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

الهه تاج زاده هستم، کارشناس رشته مدیریت بازرگانی و کارشناس ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات.در زمینه های مدیریت، بازرگانی، مارکتینگ، تبلیغات، ارتباط با مشتریان، تحلیل بازار، ترجمه تخصصی متون مدیریت و تدریس زبان انگلیسی فعالیت می کنم.
تصمیم دارم در این وبلاگ، تمامی فایل های درسی و غیر درسی، تجربیات و دانسته های خودم رو در اختیار دوستان علاقه مند در این زمینه قراردهم.

نویسندگان

۷ مطلب در اسفند ۱۳۹۴ ثبت شده است

سال نو مبارک

۲۹
اسفند

درود بر همه عزیزان

سال نو همگی مبارک، سالی پر از خیر و برکت برای همه عزیزان آرزومندم.

بعد از تعطیلات نوروز، مجددا فعالیت های وبلاگ ادامه پیدا می کنند.

ایام به کام


  • الهه تاج زاده

  • الهه تاج زاده

باسلام و درود

مقاله ارایه شده درخصوص رابطه بین سبک های رهبری و رضایت شغلی کارمندان می باشد.

گزیده ای از چکیده به شرح زیر می باشد:

  • الهه تاج زاده

در این بخش به بحث پاسخگوئی و تفاوت آن با مسئولیت اشاره میکنیم و ویژگیهای یک سیستم مناسب پاسخگوئی که شامل دسترسی آسان، پاسخگوئی سریع، دسترسی بدون دردسر، کارکنان با اختیار عمل ، گزینش و آموزش کارکنان بانک اطلاعات، مشتری حمایت سازمانی و منصفانه و بی طرف بودن سیستم پاسخگوئی و.... است، را بررسی میکنیم.

به طور اجمالی تفاوت پاسخگویی و مسئولیت را بصورت زیر بیان میکنیم:

پاسخگوئی در اساسی ترین مفهوم خود، به جوابگوئی در برابر یک شخص، به خاطر عملکرد مورد انتظار تعبیر می شود. پاسخگویی، معمولا چالشی برای مدیران است و در دوره اصلاحات حتی بیش از یک چالش است. زیرا امکان فرستادن پیامها و ارتباطهای مختلط را برای کارکنان پیرامون انتظارات بسیار بزرگ فراهم می کند.

در فرهنگهای لغت مسئولیت(Responsibility) بصورت موظف بودن، مورد سئوال بودن ، در مورد انجام کاری تعریف شده است و پاسخگوئی به صورت زیر تعریف شده است: فرایندی که ضمن آن همه اعضاء سازمان در برابر اختیارات و وظائف محوله باید جوابگو باشند. به عبارت دیگر پاسخگوئی فردی است اما مسئولیت جمعی است .

ویژگیهای اساسی برای سیستم پاسخگوئی مناسب به شکایات مشتریان وجود دارد که به اختصار به شرح زیر است:

1ـ دسترسی آسان: باید راههای متنوعی برای طرح شکایات مشتریان فراهم شود.

2ـ پاسخگوئی سریع : مشتریان در اسرع وقت باید پاسخ مستقیم دریافت نمایند.

3ـ دسترسی بدون دردسر: سیستم رسیدگی به شکایات بایدبدون زحمت در دسترس مشتری باشد.

بررسی و شناخت شاخص های وفاداری مشتریان بدین لحاظ اهمیت دارد که وفاداری یا عدم وفاداری مشتری تعیین کننده موفقیت یا شکست بنگاههای اقتصادی است.مشتریان وفادار به دلیل دارا بودن دو ویژگی قابل اعتماد بودن و درک وضعیت و همچنین کم هزینه تر بودن از معرفی مشتری جدید به شرکت، باعث کارایی بالاتر میشوند و بر سودآوری بلند مدت تاثیر میگذارند. در مدل سازمان های پاسخگویی سریع عوامل شش گانه قیمت، کیفیت، خدمات، زمان، قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری باعث رضایت  و وفاداری مشتریان میشوند .

وفاداری به دو بخش سالم و ناسالم نیز تقسیم میشود که هرکدام تاثیراتی بر مشتری میگذارند و ارتباطاتی ایجاد میکنند.در یک سطح دیگر وفاداری را بصورت طیف پیوسته ای از وفاداری کامل تا بی تفاوتی کامل درنظر گرفته میشود .

سازمان های پاسخگوی سریع دارای خاصیت واکنش موثر  در برابر تغییرات میباشند و توانایی تبدیل تهدیدها به فرصت ها و استفاده بهینه از آنها را دارند.این پاسخگویی سریع رویکردی استراتژیکی به سمت موفقیت  و شرایط جدید کسب و کار دارد و از دانش بازار برای بهره مندی از فرصت های سودمند در یک بازار دمدمی مزاج استفاده میکند.

  • الهه تاج زاده
درود
در این بخش، خلاصه ای از 5 فصل کتاب "رفتار سازمانی" از "رابینز و جاج" بصورت اسلاید و در قالب پاورپوینت آماده شده است.
تهیه این اسلایدها توسط آقای "مهدی زارع" انجام شده است.

لینک دانلود فایل ها در زیر ارایه می شوند:

فصل اول: رفتار سازمانی چیست؟

فصل دو: اصول بنیادین رفتار سازمانی

فصل سه: نگرش ها و رضایت شغلی

فصل چهار: شخصیت و ارزشها

فصل پنج: ادراک و تصمیم گیری فردی

موفق و پیروز باشید
  • الهه تاج زاده

سرویس پیام کوتاه  یکی از تکنولوژی های نوین ارتباطی است که در دنیای بازاریابی برای برقراری ارتباط با مخاطبان از آن بهره گرفته می شود. در دهه 1950 که تلفن همراه به جامعه جهانی معرفی شد و از سال 1992 که اولین پیام ارسالی در قالب sms ارسال شد کمتر کسی فکر استفاده از این تکنولوژی را در فعالیت های بازاریابی شرکتها می کرد. اما گذر زمان نشان دهنده بکارگیری این تکنولوژی در عرصه بازاریابی و تبلیغات بود.

تا چند دهه پیش کارشناسان بازاریابی برای دسترسی به مخاطبان انبوه خود و ارسال پیام تبلیغاتی ، فقط می توانستند به خرید فرجه زمانی در یکی از شبکه های تلویزیونی بسنده نمایند. امروزه با پیدایش اشکال جدید رسانه ، دست بازاریابان برای انتخاب رسانه بازتر شده و بازارها نیز به رسانه های مختلف پاسخ هایی گوناگون می دهند.


  • الهه تاج زاده

این مقاله بطور کلی در این خصوص بحث می کند که چگونه تلفن های همراه، سبک زندگی ایرانیان را تغییر داده اند، به عنوان تسریع کننده بروز رفتارهایی منزجرکننده عمل کرده اند، و نیز چگونه د رایجاد نوع تازه ای از رفتار مصرف کننده و ارتباطی تاثیر گذاشته اند.همچنین این مسئله مورد توجه قرار گرفته که چگونه امکان استفاده از یک تلفن همراه، حداقل در مراحل اولیه نفوذ در جامعه به یک ارزش اجتماعی تبدیل می شود. بعلاوه این مقاله به بررسی برخی موضوعات در خصوص ماهیت تغییر سبک زندگی ایرانیان به خاطر ورود تلفن های همراه به بازار مصرف ایران نیز پرداخته است.

مقاله توسط آقای علی اصغر سعیدی تهیه شده است.


دریافت
عنوان: اثرات ارتباطات پایدار بر رفتار مصرف کننده
توضیحات: مقاله

  • الهه تاج زاده