شعار تجاری و شعار تبلیغاتی - پارت2
مواردی منفی که نباید در خلق یک شعار تجاری مورد استفاده قرار بگیرد:
· بیش از حد طولانی بودن:
در صورتی که یک شعار تجاری بیش از حد طولانی باشد نمی توان انتظار داشت که به راحتی به خاطر سپرده شود و در نتیجه اصل دوم یک شعار تجاری خوب یعنی راحت به خاطر سپردن را نقض می کند.
· اشاره داشتن به بنگاه اقتصادی بجای مشتری:
در صورتی که یک شعار به خود بنگاه اقتصادی، ماهیت، هدف و یا موارد دیگری که متعلق به بنگاه اقتصادی است اشاره مستقیم داشته باشد و در آن هیچ اشاره ای به مشتریان نشده باشد نمی توان انتظار داشت این شعار تجاری در بین مردم محبوبیتی پیدا کند. به نوعی مشتریان هیچ گونه احساس تعلقی به بنگاه اقتصادی نخواهند داشت.
ایرانسل : از کی تا حالا ؟
- ۱ نظر
- ۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۴۴
- ۴۶۲ نمایش