چگونگی ایجاد یک طرح بازاریابی مؤثر
بنا بر گفته روبرت توماس (Robert Thomas)، استاد بازاریابی دانشگاه جرج تاون، مهمترین موضوع مرتبط به یک کسبوکار کوچک برای قرار دادن در طرح بازاریابی خودشان، درک بسیار روشن از مشتریان و رقبای خودشان است. اگرچه یک طرح بازاریابی میتواند رسمی یا غیررسمی باشد، حداقل این طرح توصیف میکند که مشتریان شما چه کسانی هستند، اطلاعات را از چه جایی به دست میآورند و شما چگونه میتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید.
- ۰ نظر
- ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۰۹
- ۷۰۶ نمایش