جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید!

جستجوی انواع فایل ها

الهه تاج زاده هستم، کارشناس رشته مدیریت بازرگانی و کارشناس ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات.در زمینه های مدیریت، بازرگانی، مارکتینگ، تبلیغات، ارتباط با مشتریان، تحلیل بازار، ترجمه تخصصی متون مدیریت و تدریس زبان انگلیسی فعالیت می کنم.
تصمیم دارم در این وبلاگ، تمامی فایل های درسی و غیر درسی، تجربیات و دانسته های خودم رو در اختیار دوستان علاقه مند در این زمینه قراردهم.

نویسندگان

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

بنا بر گفته روبرت توماس (Robert Thomas)، استاد بازاریابی دانشگاه جرج تاون، مهم‌ترین موضوع مرتبط به یک کسب‌وکار کوچک برای قرار دادن در طرح بازاریابی خودشان، درک بسیار روشن از مشتریان و رقبای خودشان است. اگرچه یک طرح بازاریابی می‌تواند رسمی یا غیررسمی باشد، حداقل این طرح توصیف می‌کند که مشتریان شما چه کسانی هستند، اطلاعات را از چه جایی به دست می‌آورند و شما چگونه می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. 

  • الهه تاج زاده

تبلیغات ویروسی عبارت است از پیامی که کانال ارتباطی آن خود مردم هستند و همانند ویروس از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود. این تبلیغ بیشتر در فضای مجازی و به‌واسطه ماهیت جذاب پیام اتفاق می‌افتد. البته ما در فضای واقعی نیز پیام ویروسی داریم ولی به خاطر مقاومت مردم در برابر انتقال پیام‌های تجاری، این پیام‌ها نمی‌توانند به یک تبلیغ تجاری ویروسی تبدیل شوند.



  • الهه تاج زاده

طبق تحقیقاتی که بر روی کاربران اینترنت و رفتارشناسی مخاطبان وب در دانشگاه‌های هامبورگ و هانوفر انجام شد، مشخص شد بیش از ۵۰% از کاربران اینترنت کمتر از ۱۰ ثانیه بر روی یک صفحه از وب باقی می‌مانند. همین موضوع منجر به ایجاد مفهوم جدید محتوای کوتاه یا  Micro Content در دنیای بازاریابی اینترنتی شد.


محتوا


در حقیقت بازاریابان محتوا و کپی رایترها بر آن شدند که بتوانند با محتوای کوتاه اما اثرگذار به جذب مخاطبان خود در مدت زمان کمتر از ۱۰ ثانیه بپردازند.مزایای این نوع از محتوا سرعت تولید بالا، درک بهتر، قابلیت به اشتراک گذاری بالا و در نهایت اثرگذاری بیشتر هست .

محتوای کوتاه انواع مختلفی مثل محتوای کوتاه متنی، اینفوگرافیک ها، محتوای عکسی، ویدئو و….دارند. تولید محتوای کوتاه به هیچ عنوان به معنای عدم اثربخشی محتوای بلند یا حذف مقالات آموزشی، ایبوک‌ها و … نیست بلکه باید از این نوع محتوا در کنار محتوای بلند به عنوان یک استراتژی محتوایی قدرتمند استفاده کرد.

همین مطلبی که در حال مطالعه آن هستید یک محتوای کوتاه یا Micro Content است.


منبع: امیرحسین کلهر

  • الهه تاج زاده

بدون مشتریانی که محصول یا خدمت شما را بخرند، شما هیچ پولی به دست نمی‌آورید. تقریباً هر تصمیمی که شما می‌گیرید – چیزی که می‌فروشید، قیمتی که برای آن تعیین می‌کنید، مکانی که در آن مستقر هستید، افرادی که استخدام می‌کنید – با این نیت است که حداکثر تعداد مشتریان احتمالی را به محل کسب‌وکارتان وارد کند .

برای اثربخش‌تر کردن این تصمیمات، بسیاری از کسب‌وکارها پرسونا‌ -persona   که همان شخصیت‌های خیالی که نمایانگر مشتریان فعلی یا احتمالی کسب‌وکار هستند را خلق می‌کنند تا با کمک آن بتوانند در راه‌اندازی، رشد و ارتقاء کسب‌وکار خود به درستی تصمیم بگیرند.

پرسونا1

  • الهه تاج زاده

مدیریت شبکه های اجتماعی برای شرکت ها و برندها و کسانی که به هر شکل به آن اهمیت میدهند ، بحثی بسیار حساس ، تخصصی و البته وقت گیر است . شاید دلخواه شما این باشد که چندین شبکه اجتماعی که در اختیار فعالیت های اقتصادی تان هست را به شکل مرتب و شبانه روزی مدیریت کنید.

بسیاری از شرکت ها پرسنلی مخصوص اداره شبکه های اجتماعی دارند ولی این نیروی انسانی محدودیت هایی دارد . زمان مشخصی را در شرکت حضور دارد و قطعا از تعطیلات و مرخصی هایی بهره میبرد که موجب برهم خوردن نظم در مطلب گذاری و ارسال پست در شبکه های اجتماعی میشود . 

بافر

  • الهه تاج زاده

بادرود

مذاکره های بین المللی مستلزم کسب اطلاعاتی درخصوص نوع و نحوه مذاکره واصول آن در کشورهای گوناگون می باشد.

در فایل پیوست، طبقه بندی کلی از آداب و ویژگی های مذاکره در کشورهای روسیه، آلمان، آمریکا و انگلیس بصورت مختصر آماده شده است.

شاد باشید.

  • الهه تاج زاده

قیف فروش چیست؟

۰۵
ارديبهشت

در ماه گذشته چند مورد مذاکره داشته ایم؟ چه تعداد از آن‌ها ممکن است به فروش منجر شوند؟ این‌ها سوالاتی هستند که معمولا مدیران ارشد سازمان‌ها از مدیران فروش می‌پرسند و دانستن جواب این سوال‌ها برایشان حیاتی است. CRM برای پاسخ به این پرسش‌ها، ابزار قدرتمندی معرفی کرده است به نام قیف فروشقیف فروش که در انگلیسی به آن Sales Funnel یا Sales Pipeline می‌گویند، نمایشی تصویری از فرآیند فروش است که همه مشتریان بالقوه را بر اساس مرحله‌ای از چرخه فروش که در آن قرار دارند، دسته‌بندی می‌کند. چرخه فروش هر کسب و کار، منحصر به فرد است و این فرآیند برای سازمان‌های B2B، بسیار طولانی‌تر از چرخه فروش کسب و کارهای کوچک و B2C است.

  • الهه تاج زاده

مشتریان امروزی، کاملا آگاه هستند و می‌دانند که چه انتظاراتی باید داشته باشند. تعداد مشتریان کسب و کار شما با معرفی محصولات جدید یا ورود به سایر بازارها، بیشتر می‌شوند و شما هم باید به طور همزمان، سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود را توسعه بدهید.در زیر، شاخص‌هایی معرفی می شوند که بیانگر این امر هستند که روش‌هایی که برای برقراری ارتباط با مشتریان استفاده می‌کنید، دیگر موثر نیستند و باید به فکر روش‌های جایگزین باشید.

  • الهه تاج زاده